Direktlänk till inlägg 29 april 2019

sjuk

Av Leia - 29 april 2019 14:22

åååh, idag skulle jag ha jobbat eftermiddag/kväll men vaknade imorse av att jag hade först jätteont i magen!

klev ur sängen då å gick på toaletten (trodde att jag behövde...)

men det behövde jag inte, utan jag bara kissade!

sen tog jag in en hink om jag skulle behöva kräkas, vilket jag gjorde en kvart senare!

så när klockan sedan visade tio så ringde jag till jobbet och sjukskrev mig å då hade jag kräkts tre gånger innan dess.


så det har inte blivit många knop gjorda av mig idag, käkat några skorpor å druckit te plus att jag ätit rostat bröd oxå!

känns som om jag skulle behöva ta mig på toaletten, om det inte ska komma i byxorna!!



sen så blir det nog till att lägga sig i sängen, känns som om jag har feber oxå...



ha en fortsatt fin dag!





/tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leia - 3 april 2019 15:56

jag började klockan 7 imorse och jobbade inte längre än till klockan halv ett, eller vad klockan nu visade när jag tog mig till omklädningsrummet! usch, dagen skulle ju ha slutat nu här klockan fyra. men min kropp o mitt huvud hade inte varit med m...

Av Leia - 25 mars 2019 00:11

ååh, japp! idag cirka klockan tio så ringde en från jobbet o frågade mig om jag kunde/ville jobba natten inatt istället för att jobba eftermiddag/kväll! jag kan väl inte säga att jag jublade, men en av nattsyrrorna hade ringt sig sjuk på morronen.....

Av Leia - 20 mars 2019 23:02

nu kommer vi alldeles strax gå o lägga oss och det kommer bli tillsammans i våra sängar igen! för nu är jag minsann frisk, och har ledig dag från jobet imorgon för att jobba helgen sedan (fredag/lördag/söndag/måndag). ringde jobbet idag och frisk...

Av Leia - 19 mars 2019 14:45

åååh, ja! jag jobbade två nätter på raken och sedan så var jag enligt schema ledig fredag/lördag/söndag...(jätteskönt), hade man väl tänkt sig! men så blev icke fallet, för när jag vaknade upp efter min sovanade dag efter den andra jobbnatten, då h...

Av Leia - 13 mars 2019 19:08

åååh, fy för sjutton vad trött jag var imorse efter att jag kommit hem efter nattens jobbnatt. jag var så trött så jag mådde illa när jag kom i säng strax innan klockan åtta! somande nog bara efter fem minuter och sovit som en stock hela dagen lång...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards