Alla inlägg den 3 april 2019

Av Leia - 3 april 2019 15:56

jag började klockan 7 imorse och jobbade inte längre än till klockan halv ett, eller vad klockan nu visade när jag tog mig till omklädningsrummet!

usch, dagen skulle ju ha slutat nu här klockan fyra. men min kropp o mitt huvud hade inte varit med mig alls även om jag hade tagit två Alvedon!

så jag fick ta mig hem o vara sjuk resten av dagen. jag slängde mig i sängen när jag kom hem och somnade nog efter fem minuter!

och vaknade nu här för en halvtimma sen, utan huvudvärk!!!

men jättenödig var jag, så ett toalettbesök fick det minsann bli vilket var jätteskönt!

nu står det lite spaghetti & köttfärssås i micron som snart kommer att käkas, för nu är jag hungrig!


min älskade sambo kommer väl snart hem oxå från sitt jobb, och då ska väl han ha mat i sin mage kan jag tro.


nej, nu plingade micron o jag får ta mig för att käka nu!



ha en fortsatt bra dag & kväll!



/tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards