Alla inlägg den 20 mars 2019

Av Leia - 20 mars 2019 23:02

nu kommer vi alldeles strax gå o lägga oss och det kommer bli tillsammans i våra sängar igen!

för nu är jag minsann frisk, och har ledig dag från jobet imorgon för att jobba helgen sedan (fredag/lördag/söndag/måndag).

ringde jobbet idag och friskskrev mig, så i helgen är jag tillbaka igen och kommer jobba en natt plus tvåkvällspass!

idag så har jag kunnat käka precis som vanligt, frukost/mellanmål/lunch/mellanmål/middag/kvällsmat!

har till och med duschat och varit på toaletten precis som vanligt igen!


tack o lov att jag är frisk igen, så skönt!!


mamma har varit här en sväng idag med, medan Svante var på jobbet så jag slapp vara ensam. då fikade vi ihop o jag kunde få i mig kaffe igen och att jag verkligen kände ett stort sug efter kaffe igen måste bårda gott för att vara frisk igen!

mamma hade en kladdkaka med sig ihop med glass & grädde, sjukt gott!


nää, nu ropar Svante på mig att han längtar efter mig i sängen!

onej, känns som jag behöver sätta mig på toaletten (trycker på...)







/tjingeling 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards