Alla inlägg den 13 mars 2019

Av Leia - 13 mars 2019 19:08

åååh, fy för sjutton vad trött jag var imorse efter att jag kommit hem efter nattens jobbnatt. jag var så trött så jag mådde illa när jag kom i säng strax innan klockan åtta!

somande nog bara efter fem minuter och sovit som en stock hela dagen lång fram till klockan var fem. då kom min älskade pojkvän hem efter sitt jobb, och vill bara veta om jag ville ha något att käka vilket jag ville. 

så det blev lite rester från frysen, kycklinggryta & ris. sen så fixade vi en sallad till oxå och några morotsstavar!

jag var typ jättehungrig och en molande huvudvärk som gjorde att jag behövde en Alvedon, som min älskade sambo hämtade en!


japp, jag skulle väl behöva vila en stund under täcket innan en jobbnatt till, men klockan visar försent om jag ska hinna i tid till klockan nio!!

sambon har fixat eller fixar nu i detta nu två mackor till mig att ta med till jobbet, han vet vad jag behöver!


nej, nu lär det la få bli en dusch innan jag styr kosan mot en sista jobbnatt! sedan är jag ledig i fyra dagar, innan jag drar på att jobba dagar nästa vecka.

oups, jag behöver "sköta magen" nu oxå innan en dusch blir av!



ha en fin kväll, så hörs vi av en annan dag!



/tjingeling

Av Leia - 13 mars 2019 01:33

sitter just nu på jobbet o har det väldigt lugnt, så därför sätter jag igång en blogg. självklart för privat bruk, men öppnade den här på mitt jobb nu inatt!

det är grymt lugnt, brukar verkligen inte vara så annars. men just nu känns det som man skulle vilja ta sig hem, men det får man ju inte!

passet för inatt slutar klockan 07:15 cirka!


neej, nu känns det verkligen som att jag skulle behöva två stora muggar kaffe & en av mina mackor som jag hade med mig. känns så nära att jag skulle kunna somna sanrt, så kaffe behövs!!

det var min älskade pojkvän tillika sambo som fixade mina två mackor innan jag körde iväg till jobbet!



/tjingeling

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards